U kunt de Technische Dienst op verschillende manieren bereiken:

Omschrijf in elk geval uw probleem zo duidelijk mogelijk en/of voeg een foto toe.

Afhankelijk van hoe erg het probleem is, krijgt uw melding een prioriteit. Dat wil zeggen: dringende problemen worden eerst opgelost. Minder of niet dringende problemen doen we daarna.

Huurders van appartementen kunnen buiten de kantooruren bellen naar de permanentiedienst. Opgelet: dit is enkel voor dringende problemen, namelijk verstoppingen, een gaslek of waterlekken met grote schade. Het nummer van de permanentiedienst hangt uit in uw appartementsgebouw.

Bijlage uploaden (foto's, ...)
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit svg tar zip.
Formuleer hier het defect of technisch probleem waarvoor de herstelling vereist is*