U kunt de Technische Dienst op verschillende manieren bereiken:

  • Via mail: technische.dienst@volkshaard.be
  • Telefonisch - op weekdagen tussen 8.30 en 12 uur: 09 223 35 28
  • Tijdens een zitdag op ons kantoor in Gent - enkel op afspraak. U kan telefonisch een afspraak maken.
  • Via het contactformulier hieronder. Dit is de eenvoudigste manier. 

Omschrijf in elk geval uw probleem zo duidelijk mogelijk en/of voeg een foto toe.

Afhankelijk van hoe erg het probleem is, krijgt uw melding een prioriteit. Dat wil zeggen: dringende problemen worden eerst opgelost. Minder of niet dringende problemen doen we daarna.

Huurders van appartementen kunnen buiten de kantooruren bellen naar de permanentiedienst. Opgelet: dit is enkel voor dringende problemen, namelijk verstoppingen, een gaslek of waterlekken met grote schade. Het nummer van de permanentiedienst hangt uit in uw appartementsgebouw.

Voor elk defect aan de verwarmingsketel kunt u terecht bij de onderhoudsfirma's waarmee Volkshaard samenwerkt. Opgelet: we werken met 4 firma's, dus het contactnummer is niet voor iedereen hetzelfde. Met welke firma u contact moet opnemen, vindt u hier terug.

Bijlage uploaden (foto's, ...)
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.
Formuleer hier het defect of technisch probleem waarvoor de herstelling vereist is*

Volkshaard verwerkt uw gegevens conform de privacywetgeving en neemt daarbij uw rechten strikt in acht. Voor meer informatie en uw rechten, zie https://www.volkshaard.be/privacyverklaring.