|  Inloggen
Huren

U wilt zich inschrijven als kandidaat-huurder bij Volkshaard? Klik dan hier.


U bent al huurder bij Volkshaard? Hieronder vindt u de contactinformatie van onze diensten.

1) Sociale Dienst 

Hebt u een vraag voor de Sociale Dienst? Dan kunt u naar een zitdag komen (in Gent of op een andere locatie), bellen of mailen.

- Zitdagen

Als u een maatschappelijk assistent(e) wil zien op het kantoor in Gent, dan moet u een afspraak maken. Dat kan online via deze link of telefonisch via 09 223 50 45.

  Wanneer? Waar? Afspraak?
Kantoor Volkshaard Van maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 11.40 uur Ravensteinstraat 12, Gent Enkel op afspraak!

Om u nog beter te helpen, heeft de Sociale Dienst ook zitdagen op locatie. Hiervoor moet u geen afspraak maken.

Gemeente Wanneer? Waar? Afspraak?
Deinze 1ste woensdag van de maand (9.00 - 12.00 uur) Burelen OCMW, Stadhuis, Deinze Zonder afspraak
Evergem 2de donderdag van de maand (8.30 - 11.00 uur) Sociaal Huis, Sleidinge Zonder afspraak
Lochristi 3de dinsdag van de maand (8.30 - 11.30 uur) Sociaal Huis, Lochristi Zonder afspraak
Maldegem 4de woensdag van de maand (9.00 - 11.00 uur) Sociaal Huis, Maldegem Zonder afspraak

Opgelet:

- Het kantoor van Volkshaard in Gent zal gesloten zijn van maandag 24 december 2018 tot en met woensdag 2 januari 2019.

- De externe zitdag in Maldegem op woensdag 26 december 2018 gaat niet door.

- De externe zitdag in Deinze op woensdag 2 januari 2019 gaat niet door. 

- Telefoon

U kunt ook bellen naar de maatschappelijk assistent(e) van uw regio op het nummer 09 233 12 43.
Dat kan alleen op vaste momenten, afhankelijk van uw regio:

Gent-centrum maandag van 13.00 tot 16.00 uur
Gemeenten buiten regio Gent dinsdag van 13.00 tot 16.00 uur
Evergem, Mariakerke, Oostakker, Wachtebeke & Wondelgem woensdag van 13.00 tot 16.00 uur
Gent-centrum, Gentbrugge, Ledeberg, Sint-Amandsberg & Zwijnaarde donderdag van 13.00 tot 16.00 uur
 

- E-mail

U kunt ook mailen naar de Sociale Dienst via sociale.dienst@volkshaard.be.

- Intern Huurreglement

 
Het intern huurreglement van Volkshaard kan u hier nalezen.
 

2) Technische Dienst

- Melden van technische problemen

Als u een technisch probleem hebt, kunt u dat op drie manieren melden:

  • Kom naar het kantoor van Volkshaard. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur. U meldt zich aan bij het onthaal. Breng eventueel een foto mee van het probleem.
     
  • Bel naar 09 223 35 28. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur. Beschrijf uw probleem zo goed mogelijk.
     
  • Stuur een mail naar technische.dienst@volkshaard.be. Leg het probleem goed uit en voeg eventueel een foto toe.

Afhankelijk van hoe erg het probleem is, krijgt uw melding een prioriteit. Dat wil zeggen: dringende problemen worden eerst opgelost. Minder of niet dringende problemen doen we daarna.

- Wachtdienst voor dringende problemen (voor huurders van appartementen)

Onder heel dringende problemen verstaan we:

  • verstoppingen,
  • gaslek,
  • waterlekken met grote schade.

Op werkdagen kan u hiervoor bellen:

  • van 8.30 tot 12.00 uur: naar de Technische Dienst op 09 223 35 28
  • van 13.00 tot 17.00 uur: naar het Centraal Onthaal op 09 223 50 45

Op andere uren en in het weekend belt u naar de permanentiedienst. Dit nummer hangt uit in uw appartementsgebouw.

 

3) Dienst Financiën en Administratie (Boekhouding)

Ook als u contact wil opnemen met de Dienst Financiën en Administratie (Boekhouding), kan dat op drie manieren:

  • Kom naar het kantoor van Volkshaard. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur. U meldt zich aan bij het onthaal.
     
  • Bel naar 09 269 49 70. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur.
     
  • Stuur een mail naar boekhouding@volkshaard.be.
Copyright (c) 2018 Sociale huisvestingsmaatschappij Volkshaard Gent